Utmaning




Jag har blivit utmanad av Annika.
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva 6 underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dom veta att dom har blivit tagna och att dom ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Jag är en riktig sportidiot. Ser samtliga utsända fotbollsmatcher av Premier League och La Liga
  2. Jag kan sitta och sova i TV soffan samtidigt som jag håller min kaffemugg i handen, utan att spilla :)
  3. Jag har en ful ovana, jag svär i tid och otid
  4. Om jag var ekonomiskt oberoende skulle jag flytta ut på landet, driva ett litet lantbruk för självhushåll, hugga i skogen och skita i utseende och kläder
  5. Jag ääääälskar att shoppa, har mani på skor, väskor och parfymer (eftersom jag inte driver lantbruket idag..he, he)
  6. Lagar världens godaste fläsk med löksås.

Jag utmanar Fleur, Axl Rose, Smärta Märta, Zorro, Oscar, Krut Rut

//Annika


RSS 2.0