Vår på väg och Tjejvättern i sikte!



Jo ni ser rätt, en uppdatering på bloggen är på väg!
Vintern verkar var på väg bort och våren gör sina tappra försök. Igår satt jag ute på altanen en stund med en kopp kaffe i solen...underbart!
Lowa, som älskar att ligga på garageinfarten och vakta, är lika glad för vårens ankomst. Snart kan hon vara ute hela dagarna (när vi är hemma).
Husse har kommit en bit på sin utbildning till massör, han är klar i juni. För småhussarna är det LAN som gäller just nu. För er som inte vet betyder det att det samlas ett gäng kompisar hemma hos något där de kopplar ihop sig till nätverk och spelar sedan ett helt dygn i sträck :-O De lagar öven mat tillsammans och sover eventuellt en liten stund.
Jag själv försöker att koncentrera mig på övriga i familjen just nu. Det är jobbet och markservicen som kommer i första hand nu när Miche pluggar. Jag försöker dock att träna ett par gånger i veckan. Jag är ju barnsligt förtjust i spinning och just nu går jag på intensivpass på onsdagar och söndagar. Det är ju tänkt att jag skall trampa Tjejvättern 9 juni tillsammans med ett gäng tjejer på jobbet, Danske Bank.
Det skall bli riktigt roligt, så snart snön försvinner skall jag försöka börja träna på kvällarna.
Jag återkommer med rapport

Ha det bra

Annika

RSS 2.0