Jag älskar parfymer forts......

Ända sedan tonåren har jag varit besatt av ljuvliga dofter.

Min första "riktiga" parfym köpte jag 1979,  det var OPIUM by YSL. Den lanserades1977. En kompis storebrorsa hade köpt den till sin tjej under en resa till London. Jag var som besatt i denna känsla av lyx och glamour som den förde med sig till det lilla samhälle där jag bodde. JAG SKULLE HA EN LIKADAN!! Så blev det och därefter blir jag som tokig så snart jag hittar en "annorlunda" doft som andas flärd.

Idag bär jag Marc Jacobs Perfume To Go
Till kvällsbruk använder jag gärna Stella Mc Cartney,.


Jag älskar parfymer

Åh, underbart med en parfymtävling, här måste jag bara vara med!

With Love från Hilary Duff lanserades 2007 i samarbete med Elizabeth Arden och är en varm, sensuell och sprudlande doft. Den är en glamorös doft med toner av exotiska frukter och blommor.

Toppnot: mangostan-frukt och exotiska kryddor
Hjärtnot: mangostan blomma och cocobolo trä
Basnot: ambermjölk, ambermysk, balsamin och rökelse





Så här tävlar du:
1. Du måste ha en blogg för att vara med att tävla, har du ingen så kan du skapa en på nån minut.
2. Gör ett inlägg i eran blogg med den kursiva texten nedan, kopiera den och det är inte tillåtet att ändra i texten eller ta bort några länkar i den.
3. Skriv en kommentar till inlägget om varför du vill ha parfymen. Kom ihåg att skriva med adressen till det inlägg i er blogg som länkar till tävligen.

Missar du länka inlägget med min text kommer du tyvärr inte ha någon chans att vinna.

Tävligen kommer avslutas på Torsdag den 24 Januari.

Här är texten ni skall kopiera in i eran blogg:

With Love från Hilary Duff lanserades 2007 i samarbete med Elizabeth Arden och är en varm, sensuell och sprudlande doft. Den är en glamorös doft med toner av exotiska frukter och blommor.
 
Modeakuten.se  Tävlar nu ut denna Parfym och
självklart är jag med i tävlingen och det hoppas jag du också är?
Kolla in 
tävlingen här för att delta du också

Lycka till!!


RSS 2.0