Jag har gjort det !



ÄNTLIGEN !!!!
Idag har jag efter 6 månader av mer eller mindre tappra försök blivit sams med min lagringsserver för Lowas hemsida! Det känns som en lättnad och nu kan jag äntligen sitta och pilla lite med sidan när jag får lust.
Dagen har i övrigt varit en av de slappare på senare tid.
På förmiddagen var vi i Brokind och såg när "lillebror" och hans gäng tvålade till Brokind med 9-4.
Eftermiddagen låg jag i soffan och sov till en premier League match som jag redan glömt vilken det var.
Efter en promenad, hemsidestök och korvgrillning är det så åter dags att bänka sig i soffan för Chelsea-Liverpool och en kopp kaffe.

Go´kväll

Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0