Nu är jag frisk hälsar Lowa!

Stygnen är borta och pälsen börjar växa ut och livet går sin gilla gång.
I lördags var husse och matte på grannfest med ytterligare tre par. Småhussarna och jag skulle vara hemma men det tyckte inte jag så jag smet och följde efter dem. Där satt de och sörplade på var siln drink då matte plötsligt säger - men vad är det jag ser. Då försökte jag göra mig så söt som möjligt, viftade på svansen och la huvudet på sned. Men hon var svårflörtad för hon tog med mig hem och skällde på hussarna som inte kunde vakta mig. Det var ett bra försök i alla fall :-))
Här kommer en bild som husse tog av mig ifrån uterummet som matte har stylat om,,,,i år igen..... vi vet inte för vilken gång i ordningen.

Skäggpussar från Lowa

Kommentarer
Postat av: Meja & Axa

Riktigt skönt att höra att du är på G igen, Lowa!



Massor av kramar från oss!

2009-07-31 @ 22:47:09
URL: http://www.wheatenmeja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0